Συχνές Ερωτήσεις


ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ

Πως μπορώ να κάνω μια παραγγελία;

Η διαδικασία παραγγελίας στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα είναι το ίδιο εύκολη με την αγορά από ένα φυσικό κατάστημα. Επιλέξτε μία κατηγορία και περιηγηθείτε στη μεγάλη συλλογή των προϊόντων μας. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τα φίλτρα που βρίσκονται στο αριστερό μενού για να περιορίσετε τα αποτελέσματα ανάλογα με τις προτιμήσεις σας. Όταν βρείτε το προϊόν που σας αρέσει, πατήστε επάνω του για να μπείτε στην σελίδα με την λεπτομερή περιγραφή. Από εκεί, πατήστε στο «Προσθήκη στο Καλάθι» και το είδος θα είναι επιλεγμένο για αγορά. Όταν τελειώσετε με τις αγορές σας, πηγαίνετε στο Καλάθι Αγορών και πατήστε «Ολοκλήρωση της παραγγελίας» για να ξεκινήσετε την διαδικασία της αγοράς.

Χρειάζεται να δημιουργήσω λογαριασμό για να κάνω παραγγελία;
Όχι, δεν είναι αναγκαίο να δημιουργήσετε προσωπικό λογαριασμό για να παραγγείλετε στο www.athlos-sport.gr. Κατά την διαδικασία της ολοκλήρωσης της παραγγελίας σας θα συμπληρώσετε τα στοιχεία σας. Ωστόσο, δημιουργώντας τον προσωπικό σας λογαριασμό έχετε μεγαλύτερη ταχύτητα στην ολοκλήρωση της παραγγελίας σας αφού σας δίνετε η δυνατότητα να αποθηκεύσετε προσωπικά στοιχεία και διευθύνσεις αποστολής ώστε να μην χρειάζεται να τα συμπληρώσετε σε κάθε παραγγελία σας.

Μπορώ να ακυρώσω μία παραγγελία;
Αυτό εξαρτάται από την κατάσταση της παραγγελία σας. Αν η παραγγελία σας δεν έχει ακόμη αποσταλεί, μπορείτε να την ακυρώσετε ολόκληρη ή μέρος αυτής. Αν η παραγγελία σας έχει ήδη αποσταλεί, θα πρέπει να μας επιστρέψετε το προϊόν ή τα προϊόντα. Σε κάθε περίπτωση επικοινωνήστε πρώτα με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών στο 2653022334  για να σας καθοδηγήσουν ανάλογα.

Πως χρησιμοποιώ το Καλάθι Αγορών μου;
Το Καλάθι Αγορών λειτουργεί με τον ίδιο τρόπο που θα το χρησιμοποιούσατε και σε ένα φυσικό κατάστημα. Περιέχει όλα τα επιλεγμένα από εσάς προϊόντα για αγορά και είναι το τελευταίο βήμα πριν την παραγγελία σας. Σας επιτρέπει να παρακολουθείτε, να προσθέτετε και να αφαιρείτε είδη, όπως θα κάνατε και σε ένα κανονικό κατάστημα.

Πως μπορώ να δω τα περιεχόμενα στο Καλάθι Αγορών μου;
Για να δείτε τα είδη που περιέχονται στο Καλάθι Αγορών σας, πατήστε στο εικονίδιο με το καρότσι πάνω δεξιά στο μέρος της ιστοσελίδας. Ο αριθμός που βλέπετε αναγράφει τα είδη που περιέχονται στη καλάθι.

Πως προσθέτω ή αφαιρώ είδη από το Καλάθι Αγορών μου;
Για να προσθέσετε κάποιο είδος στο Καλάθι Αγορών σας, πατήστε στο κουμπί «Προσθήκη στο Καλάθι Αγορών», που βρίσκεται στη λεπτομερή περιγραφή του είδους. Για να αφαιρέσετε κάποιο είδος, πατήστε το εικονίδιο με το καρότσι στο επάνω δεξί μέρος της ιστοσελίδας και μετά στο «Χ» στο προϊόν που θέλετε να αφαιρέσετε.

Πως αλλάζω την ποσότητα των προϊόντων που θέλω να αγοράσω;
Για να αλλάξετε την ποσότητα των ειδών, πηγαίνετε στη σελίδα «Καλάθι Αγορών» και πατώντας στον αριθμό δίπλα στην «Ποσότητα» του προϊόντος μπορείτε να επιλέξετε τον αριθμό τεμαχίων που θέλετε να παραγγείλετε.

Mε τι τρόπο μπορώ να πληρώσω την παραγγελία μου;
Η Athlos σας παρέχει τους παρακάτω τρόπους πληρωμής για να επιλέξετε αυτόν που σας ταιριάζει.
• Πιστωτική / Χρεωστική Κάρτα: Μπορείτε να πληρώσετε με ασφάλεια χρησιμοποιώντας οποιαδήποτε από τις παρακάτω κάρτες.
Θεωρούμε την ασφάλεια πληρωμών πολύ σημαντική, γι’αυτό όλοι οι κάτοχοι πιστωτικών ή χρεωστικών καρτών υπόκεινται σε διαδικασία έγκρισης εμάς  και από τον εκδότη της κάρτας.

• Αντικαταβολή: Η πληρωμή της παραγγελίας σας γίνεται κατά την παραλαβή της με καταβολή του ποσού στον διανομέα της εταιρίας courier που συνεργαζόμαστε.

• PAYPAL: Επιλέγοντας πληρωμή μέσω Paypal θα μεταφερθείτε στην ιστοσελίδα του Paypal όπου μπορείτε να πληρώσετε μέσω του Paypal λογαριασμού σας. Η διαδικασία πληρωμής μέσω PayPal είναι πλήρως αυτοματοποιημένη και συνήθως ολοκληρώνεται εντός λίγων λεπτών. Κατά τη διάρκεια αυτής καμιά προσωπική πληροφορία (συμπεριλαμβανομένου του αριθμού πιστωτικής κάρτας) δεν αποθηκεύεται στο www.athlos-sport.gr

Είναι τα στοιχεία πληρωμής μου ασφαλή;
Η ιστοσελίδα www.athlos-sport.gr χρησιμοποιεί τις πιο σύγχρονες και ανεπτυγμένες τεχνολογίες διαδικτυακής ασφάλειας μέσω συνεργασιών με τις μεγαλύτερες εταιρίες του χώρου. Μερικές από αυτές είναι η Verified by Visa, MasterCard Secure Code και άλλες υπηρεσίες υψηλής κρυπτογράφησης.


ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ

H Αποστολή Προϊόντων για παραγγελίες εντός Ελλάδας αποστέλνονται με την εταιρία ταχυμεταφορών Γενική Ταχυδρομική και την υπηρεσία Πόρτα Πόρτα(ΕΛΤΑ Courier) στον τόπο που έχετε υποδείξει κατά την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας.
H Αποστολή Προϊόντων πραγματοποιούνται καθημερινά 9:00-17:00, εκτός Σαββάτου, Κυριακής, & αργιών.

Όλες οι παραγγελίες  αποστέλλονται εντός Ελλάδας σε 4-5 εργάσιμες ημέρες από την ημερομηνία πραγματοποίησης τους. Μόλις η παραγγελία σας αποσταλεί, θα λάβετε ένα e-mail επιβεβαίωσης. Διεκπεραίωση, αποστολή και παράδοση παραγγελιών δεν γίνονται τα Σαββατοκύριακα ή τις επίσημες αργίες.


ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΕΛΑΤΤΩΜΑΤΙΚΟΥ ΠΡΟΪΟΝΤΟΣ 

Τα προϊόντα της εταιρείας μας φημίζονται για την άριστη ποιότητά τους. Παρόλα αυτά, αν το προϊόν που λάβατε είναι ελαττωματικό ή το προϊόν που έχετε λάβει δεν αντιστοιχεί στο προϊόν που έχετε παραγγείλει επικοινωνήστε στο 2653022334

Εν συνεχεία, εμείς θα επικοινωνήσουμε με την εταιρεία ταχυμεταφορών, με την οποία συνεργάζεται η εταιρεία μας, προκειμένου αυτή με την σειρά της να σας καλέσει για την παραλαβή του δέματός σας.

Σημειωτέον ότι στην περίπτωση αυτή (ελαττωματικό προϊόν) δεν επιβαρύνεστε με μεταφορικά έξοδα.

Επιτρέψτε μας 3-5 εργάσιμες ημέρες από την παραλαβή της επιστροφής στις κεντρικές μας αποθήκες έτσι ώστε να επεξεργαστούμε το προϊόν. Μόλις γίνει ο έλεγχος του προϊόντος (εντός 3-5 εργασίμων ημερών), θα λάβετε ενημερωτικό email.

Μετά την λήψη του email αυτού θα χρειαστούμε 5-10 εργάσιμες ημέρες για την επιστροφή των χρημάτων σας. Αυτό το χρονικό πλαίσιο υπαγορεύεται από την τράπεζα.

ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ ΧΡΗΜΑΤΩΝ
Η επιστροφή των χρημάτων θα εκτελεστεί με το ίδιο μέσο πληρωμής που εσείς χρησιμοποιήσατε για την αρχική αγορά σας.

Πληρωμή με αντικαταβολή: Το ποσό θα επιστραφεί στον λογαριασμό που έχετε δηλώσει στην φόρμα επιστροφής.

Πληρωμή μέσω Πιστωτικής / Paypal: Το ποσό θα επιστραφεί στην πιστωτική σας κάρτα.

ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΠΡΟΪΟΝΤΟΣ
Σε περίπτωση που αντί για επιστροφή χρημάτων επιθυμείτε την αντικατάσταση του προϊόντος (π.χ. ελάττωμα, αστοχία προϊόντος), μπορείτε να το ζητήσετε είτε μέσω του email που θα μας στείλετε (όπως αναφέρεται πιο πάνω) είτε με ένα τηλεφώνημά σας στο 2653022334 . Στην περίπτωση αυτή, θα πρέπει να μας δηλώσετε με ποιο προϊόν επιθυμείτε να γίνει η αντικατάσταση.


ΕΞΕΛΙΞΗ ONLINE ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ 

Πως θα ξέρω ότι η παραγγελία μου έχει αποσταλεί;

Μόλις σταλεί η παραγγελία σας, θα λάβετε ένα email.

Τι να κάνω αν δεν παραλάβω το δέμα μου;

Αν μετά από κάποιο λογικό χρονικό διάστημα δεν έχετε παραλάβει το δέμα σας, παρακαλούμε επικοινωνήστε με στο 2653022334 ή στείλτε μας e-mail στο info@athlos-sport.gr.